To jazda na rowerze, ale nie taką jaką znasz do tej pory. Spróbuj raz wziąć udział w zajęciach na rowerach pod wodą a nigdy nie przestaniesz. To 45 minut wysiłku i 1000 spalonych kcal!

CZEGO SPODZIEWAĆ SIĘ NA TRENINGU?
Bądź gotowy na duże zaskoczenie! Te niepozorne zajęcia potrafią „dać w kość”. Zajęcia przystosowane są dla osób o różnym stopniu zaawansowania. Każdy program, zarówno ten podstawowy jak i zaawansowany jest kompilacją ćwiczeń ogólnorozwojowych angażujących wszystkie parte mięśni.

DLA KOGO?
Zapewne kojarzysz wszystkie formy aktywności w wodzie z mało intensywnym wysiłkiem, który przynosi mierne rezultaty. Twoje skojarzenia będą trwały do czasu… Do czasu, kiedy przejedziesz pierwsze 45 minut pedałując pod wodą.  Zajęcia polecane są dla dorosłych, młodzieży, seniorów. Stanowią idealne uzupełnienie treningu siłowego bądź rehabilitacji i rekonwalescencji po urazach.

10 POWODÓW:
1. Nawet 1000 kcal spalonych podczas 45 minutowych zajęć
2. Zapobiega powstawaniu cellulitu i ułatwia jego likwidację
3. Wspomaga rehabilitację poprzez ćwiczenia w korzystnym dla stawów środowisku wodnym!
4. Zapobiega żylakom, osteoporozie, zapaleniom stawów
5. Powoduje wzrost wytrzymałości i siły mięśni
6. Polepsza odporność na zmęczenie oraz sytuacje stresowe
7. Skuteczny w profilaktyce chorób nadciśnienia
8. Powoduje szybsze wydalanie z organizmu substancji toksycznych
9. Trening aktywizuje wszystkie grupy mięśniowe
10. Trening idealny dla osób w każdym wieku (niewymagana umiejętność pływania)

Istotą Aquacycling jest bardzo intensywna pracy mięśni przy jednoczesnym umiarkowanym odczuwaniu zmęczenia fizycznego.

Czego jeszcze potrzebujesz by spróbować?

Sprawdź  grafik zajęć i zapisz się już dziś:

http://pr1me.pl/grafik/#basen

PR1ME Fitness & Wellness

Top