ĆWICZENIA W WODZIE – ŚWIETNY TRENING DLA ŁADNEJ SYLWETKI I DOBREJ KONDYCJI!

Ćwiczenia w wodzie dają możliwość zbudowania ładnej sylwetki, pozwalają wzmocnić i ujędrnić ciało, poprawiają kondycję i samopoczucie. Żeby wykonywać trening w basenie wcale nie trzeba umieć pływać, a osoby cierpiące na dolegliwości ze strony kręgosłupa i stawów nie muszą martwić się o to, że po treningu będą odczuwali dolegliwości bólowe – podczas ćwiczeń na basenie kręgosłup i stawy są mniej narażone na przeciążenia niż podczas treningu na siłowni czy sali fitness. Z tego powodu trening w basenie jest nie tylko skuteczny, ale i w pełni bezpieczny dla układu kostnego.

  DLACZEGO WARTO ĆWICZYĆ W WODZIE?

Na temat treningu w wodzie można wypowiadać się w samych superlatywach, a już samo przebywanie w basenie wpływa pozytywnie na nastrój! Woda uspokaja, reguluje krążenie krwi, nawilża skórę, przyjemnie masuje ciało, pomaga pozbyć się cellulitu poprzez rozbijanie nagromadzonych komórek tłuszczowych. Wykonywanie ćwiczeń z oporem na basenie poprawia ogólną wydolność organizmu, podnosi tętno przez co wpływa na lepszą pracę serca i płuc. Jednym słowem trening wykonywany w wodzie pozwala w bezpieczny sposób rozwijać siłę mięśni i spalać kalorie.

  TRENING W BASENIE – DLA KOGO?

Z treningu w basenie mogą korzystać osoby w każdym wieku. Przygodę z basenem zaczynają już niemowlęta – od 3 miesiąca życia! . Zajęcia dla siebie znajdą zarówno osoby młode, jak i starsze, również te które cierpią na choroby układu krążenia lub oddechowego (jeśli nie ma do tego treningu stwierdzonych przeciwwskazań lekarskich). Jest to także bardzo dobry trening dla osób z nadwagą, które dzięki oporowi wody stymulują swoje ciało do pracy podobnej jak na siłowni czy fitness z tym plusem, że stawy i kręgosłup pracują bez dodatkowych przeciążeń.

  JEDEN BASEN, RÓŻNE FORMY ZAJĘĆ. WYBIERZ SWÓJ ULUBIONY TRENING!

  AQUA CYCLING

Nowoczesny trening cardio prowadzony na rowerach stacjonarnych w wodzie. Jest to trening dla każdego, niezależnie od poziomu zaawansowania, wieku i płci. Trening bardzo energetyczny, spalasz od 800 do 1200 kcal podczas jednych zajęć. Czas trwania: 45 minut.

  AQUA POWER

Zajęcia w basenie charakteryzujące się dużą intensywnością. Połączenie ćwiczeń krążeniowo – oddechowych z ćwiczeniami kształtującymi siłę i wytrzymałość mięśniową. W treningu wykorzystuje się różnorodne przyrządy i akcesoria.

  AQUA BOXING

Zajęcia w basenie z elementami boksu. Ćwiczenia wzmacniające górne partie mięśniowe oraz mięśnie nóg. Celem jest rozwijanie szybkości, siły, koordynacji, wytrzymałości. Tego typu trening wpływa na poprawę formy fizycznej oraz redukuje napięcie psychiczne.

  AQUA FIT

Zajęcia prowadzone w wodzie, ćwiczysz w odciążeniu stawów. Dzięki nim poprawisz wytrzymałość organizmu, siłę, równowagę i koordynację ruchową. Dzięki pracy w środowisku wodnym zlikwidujesz napięcie mięśni. Czas trwania: 45 minut.

  INDYWIDUALNA NAUKA PŁYWANIA

Indywidualna nauka pływania to trening w którym Instruktor poświęca 100% czasu na szkolenie Twojej techniki i umiejętności. Zajęcia przeznaczone dla dzieci i dorosłych. Gwarantują najszybsze rezultaty nauki pływania. Czas trwania: 45 minut

  AQUA BABY

Zajęcia dla niemowląt i dzieci między 3 miesiącem a 3 rokiem życia. Program zajęć opiera się na budowaniu pozytywnych odruchów i reakcji dzieci w wodzie. Zajęcia prowadzone w kameralnych grupach w specjalnie przystosowanym basenie. Grupy dostosowane są do wieku maluchów – grupa 3-12 miesięcy, grupa 13-24 miesiące, grupa +24 miesiące. Podczas zajęć niemowlakom towarzyszą rodzice. Poprzez wspólne uczestnictwo wzmacnia się więź między Tobą a Twoim dzieckiem! Czas trwania – 30 minut.

Skorzystaj z zajęć w wodzie, a także pozostałej oferty PR1ME! Zapisz się on-line:

http://pr1me.pl/basen/

i zyskaj z nami świetną formę na lata!

 

Top