Strefa saun

Jaką saunę wybrać?

Sauna Infrared
Sauna Infrared
Sauna sucha z niską temperaturą powietrza 40°-70°C, co zapewnia komfort przebywania w tej saunie.
W kabinach Infrared zaledwie 20% energii podczerwonej ogrzewa otaczające powietrze, natomiast aż 80% tej energii przenika do 4 cm w głąb organizmu i przekształca się w ciepło, rozgrzewając mięśnie oraz narządy wewnętrzne.
Seans w podczerwieni to pasywny trening, który bez obciążania stawów i intensywnych ćwiczeń przyspiesza nam przemianę materii o ok. 40%. W czasie jednego 30-sto minutowego seansu organizm spala około 900-2400 kcal!
Łaźnia parowa
Łaźnia parowa
Dodatkowy zastrzyk energii po treningu. Łaźnia o wilgotności dochodzącej do 100% i temperaturze 40-50°C. Idealnie wzmacnia odporność, wspomaga krążenie krwi oraz oczyszczaa organizm i skórę.

Zalecenia: dwie piętnastominutowe sesje w saunie po każdym treningu.

Sauna sucha
Sauna sucha
Temperatura w saunie suchej sięga do 95°C przy wilgotności do 10%. W suchej saunie można przebywać od 8-15 minut, po czym należy z niej wyjść, wziąć zimny prysznic, osuszyć się i wrócić do sauny.
Sauna sucha to dobre rozwiązanie dla osób cierpiących na:
° napięcie mięśni grzbietu
° przewlekłe reumatoidalne zapalenie stawów
° zesztywniające zapalenie stawów kręgosłupa
° astmę oskrzelową
° przewlekłe zapalenie oskrzeli
° nadciśnienie
° niedrożność tętnic
° dusznicę bolesną naczynioruchową
Top