Fitness

Dlaczego fitness?

PR1ME oferuje szeroką gamę zróżnicowanych zajęć fitness. Zapewniamy wykwalifikowaną oraz stale rozwijającą się kadrę instruktorską. By sprostać Państwa wymaganiom i oczekiwaniom, regularnie urozmaicamy ofertę zajęć aerobiku, wykorzystując najnowsze trendy i koncepcje treningowe. Ze względu na to co chcieliby Państwo osiągnąć: utrzymać dobrą kondycję, odprężyć się czy schudnąć, wyszczuplić nogi albo ujędrnić pośladki, oferujemy szeroki wybór zajęć fitness i aquafitness: od kształtujących i wzmacniających sylwetkę, przez wyszczuplające i wytrzymałościowe, aż po zajęcia dla osób dojrzałych, mających problemy ze zdrowiem oraz zajęcia relaksujące.

Z nami każdy znajdzie coś dla siebie, niezależnie od tego czy dopiero zaczyna swoją przygodę z fitnessem, czy ćwiczy już od wielu lat. Przyjdź, zobacz i przekonaj się, że w grupie ćwiczy się raźniej.
Szczegółowy rozkład zajęć fitness w zakładce Grafik zajęć.

Body ROLLING
Body ROLLING
Zajęcia z użyciem rolek do masażu, rozluźniające ciało, niwelujące skutki stresu oraz poprawiające kondycję.
TBC
TBC
Zajęcia ogólnorozwojowe, wzmacniające z użyciem sprzętów treningowych o intensywności od umiarkowanej do intensywnej. Trening pobudzający całe ciało do pracy i stymulujący spalanie tkanki tłuszczowej.
Joga
Joga
Zajęcia łączące elementy ćwiczeń mięśni, stretchingu, ćwiczeń oddechowych i relaksu, dążące do osiągnięcia harmonii. POWER JOGA to zajęcia intensywniejsze, 55-minutowe, zaś JOGA - zajęcia 90-minutowe, pozwalają również na wyciszenie i relax.
PUMP Fitness
PUMP Fitness
Grupowe zajęcia z wykorzystaniem sztang stanowiące idealną alternatywę dla ćwiczeń na siłowni. Pomogą Ci zwiększyć siłę mięśni oraz wyrzeźbić sylwetkę bez zbędnego przyrostu masy mięśniowej, a także pozytywnie wpłyną na Twoją kondycję i wytrzymałość.
LATINO SOLO
LATINO SOLO
Zajęcia łączące w sobie elementy tańca i aerobiku z elementami treningu wytrzymałościowego prowadzone do energetycznej muzyki. Proste kroki, świetna zabawa i ogromna radość dla każdego - niezależnie od wieku, czy poziomu zaawansowania!
Jump Fitness
Jump Fitness
Energetyczne zajęcia z wykorzystaniem trampolin, podczas których możesz spalić nawet do 1000 kalorii. Ćwiczenia poprawią siłę twoich mięśni, koordynację oraz wydoloność. Dzięki trampolinie podczas skakania nie obciążasz stawów. Regularne treningi pomogą się Tobie odstresować i naładować pozytywną energią. Dopuszczalna waga uczestnika to 100 kilogramów.
Trening BIEGOWY
Trening BIEGOWY
Grupowe zajęcia przygotowujące do biegania długodystansowego. Zajęcia odbywają się w plenerze bądź na sali fitness.
Niezależnie, czy chcesz zacząć biegać, przebiec 5, 10 kilometrów, a może swój pierwszy maraton, dzięki tym zajęciom osiągniesz swój cel szybciej, minimalizując ryzyko kontuzji i otrzymując wsparcie entuzjastów biegania,
CROSS TRAINING
CROSS TRAINING
Wszechstronny, intensywny trening całego ciała, kształtujący sylwetkę, a także siłę, koordynację ruchową, wytrzymałość, szybkość,
zwinność i inne. Trening podczas, którego pracujesz z ciężarem własnego ciała lub z dodatkowymi przyborami. Zajęcia prowadzone w formie obwodu.
CROSS express
CROSS express
Dynamiczny i intensywny trening całego ciała, kształtujący sylwetkę, a także siłę, koordynację ruchową, wytrzymałość, szybkość i zwinność. Intensywny i dynamiczny trening, który przyspieszy spalanie tkanki tłuszczowej i pomoże Ci osiągnąć wymarzoną sylwetkę.
CYCLING
CYCLING
Ćwiczenia w grupie na rowerach stacjonarnych, podczas których wzmocnisz mięśnie nóg i pośladków, poprawisz kondycję oraz spalisz nadmiary tkanki tłuszczowej. Wszystko w akompaniamencie intensywnej muzyki i wspólnej motywacji. Czas trwania: 55 minut
AKTYWNY SENIOR
AKTYWNY SENIOR
Zajęcia na sali fitness dla seniorów, ukierunkowane na profilaktykę w utrzymaniu zdrowia, poprawę sprawności fizycznej oraz kondycji. Gwarantujemy lepsze samopoczucie już po pierwszych zajęciach
Zdrowy kręgosłup
Zdrowy kręgosłup
Zajęcia mające na celu profilaktykę zdrowego kręgosłupa, podczas których angażowane są mięśnie głębokie, wzmacnianie mięśni posturalnych, stretching przykurczonych części ciała oraz naukę przyjmowania i utrzymywania prawidłowej postawy. Pomagają uzyskać lepsze czucie własnego ciała i świadomość ducha. Ćwiczenia można wykonywać na różnym poziomie trudności, dzięki czemu każdy znajdzie coś dla siebie, a spokojna muzyka w tle pomoże się zrelaksować.
STRETCHING
STRETCHING
Podczas zajęć wykonujesz zarówno dynamiczne, jak i statyczne ćwiczenia rozciągające mięśnie, powięzi i inne partie ciała. Pozbędziesz się zmęczonej postawy ciała, nadmiernych napięć, a przy tym doskonale się odprężysz. Czas trwania: 55min

Umów się na próbny trening w studio fitness

Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. "a" RODO, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PR1ME spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie moich danych osobowych, wskazanych w niniejszej deklaracji w celach korzystania z oferty tej spółki.*

Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PR1ME spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Warszawie moich danych osobowych, wskazanych w niniejszej deklaracji, w celach marketingowych.*

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od PR1ME spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie informacji handlowych drogą elektroniczną, zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz.1204 z późn. zm.). Udostępnienie danych jest dobrowolne i zostałe(a)m poinformowany(a), iż przysługuje mi prawo wglądu oraz poprawiania moich danych, jak również wniesienia pisemnego, umotywowanego żądania, by zaprzestano ich przetwarzania.*

*pola wymagane do wysłania formularza

Top