Fitness

Dlaczego fitness?

PR1ME oferuje szeroką gamę zróżnicowanych zajęć fitness. Zapewniamy wykwalifikowaną oraz stale rozwijającą się kadrę instruktorską. By sprostać Państwa wymaganiom i oczekiwaniom, regularnie urozmaicamy ofertę zajęć aerobiku, wykorzystując najnowsze trendy i koncepcje treningowe. Ze względu na to co chcieliby Państwo osiągnąć: utrzymać dobrą kondycję, odprężyć się czy schudnąć, wyszczuplić nogi albo ujędrnić pośladki, oferujemy szeroki wybór zajęć fitness i aquafitness: od kształtujących i wzmacniających sylwetkę, przez wyszczuplające i wytrzymałościowe, aż po zajęcia dla osób dojrzałych, mających problemy ze zdrowiem oraz zajęcia relaksujące.

Z nami każdy znajdzie coś dla siebie, niezależnie od tego czy dopiero zaczyna swoją przygodę z fitnessem, czy ćwiczy już od wielu lat. Przyjdź, zobacz i przekonaj się, że w grupie ćwiczy się raźniej.
Szczegółowy rozkład zajęć fitness w zakładce Grafik zajęć.

SALSATION ®
SALSATION ®
Salsation to połączenie treningu funkcjonalnego i różnych stylów tanecznych pochodzących z najgorętszych stron świata.
Opiera się na radości, którą niesie taniec i ruch oraz kładzie nacisk na muzyczną interpretację poszczególnych choreografii połączonych z niesamowitą zabawą.
Tabata
Tabata
Interwałowy trening, który przyspieszy spalanie tkanki tłuszczowej i pomoże Ci osiągnąć wymarzoną sylwetkę.
POWER Joga
POWER Joga
Zajęcia łączące elementy ćwiczeń mięśni, stretchingu, ćwiczeń oddechowych i relaksu, dążące do osiągnięcia harmonii
PUMP Fitness
PUMP Fitness
Grupowe zajęcia z wykorzystaniem sztang stanowiące idealną alternatywę dla ćwiczeń na siłowni. Pomogą Ci zwiększyć siłę mięśni oraz wyrzeźbić sylwetkę bez zbędnego przyrostu masy mięśniowej, a także pozytywnie wpłyną na Twoją kondycję i wytrzymałość.
DANCE Fitness
DANCE Fitness
Zajęcia łączące w sobie elementy tańca i aerobiku z elementami treningu wytrzymałościowego prowadzone do energetycznej muzyki. Proste kroki, świetna zabawa i ogromna radość dla każdego - niezależnie od wieku, czy poziomu zaawansowania!
BOKS Basic
BOKS Basic
BOKS Basic to zajęcia grupowe dla kobiet i mężczyzn łączące elementy treningu siłowo-kondycyjnego i podstawowe pozycje oraz ciosy bokserskie. Trening skupiający się na poprawie wytrzymałości oraz siły, a także rozwinięciu szybkości i gibkości prowadzony przez trenera bokserskiego.
Jump Fitness
Jump Fitness
Energetyczne zajęcia z wykorzystaniem trampolin, podczas których możesz spalić nawet do 1000 kalorii. Ćwiczenia poprawią siłę twoich mięśni, koordynację oraz wydoloność. Dzięki trampolinie podczas skakania nie obciążasz stawów. Regularne treningi pomogą się Tobie odstresować i naładować pozytywną energią. Dopuszczalna waga uczestnika to 100 kilogramów.
CROSS TRAINING
CROSS TRAINING
Wszechstronny, intensywny trening całego ciała, kształtujący sylwetkę, a także siłę, koordynację ruchową, wytrzymałość, szybkość,
zwinność i inne. Trening podczas, którego pracujesz z ciężarem własnego ciała lub z dodatkowymi przyborami. Zajęcia prowadzone w formie obwodu.
POWER BNP
POWER BNP
Intensywne zajęcia, podczas których pracujesz nad dolnymi
partiami ciała (brzuch, nogi, pośladki). Wykonywane ćwiczenia pomogą Tobie
wysmuklić, wyrzeźbić oraz wzmocnić wymienione partie mięśni.
Schwinn Cycling
Schwinn Cycling
Ćwiczenia w grupie na rowerach stacjonarnych, podczas których wzmocnisz mięśnie nóg i pośladków, poprawisz kondycję oraz spalisz nadmiary tkanki tłuszczowej. Wszystko w akompaniamencie intensywnej muzyki i wspólnej motywacji. Czas trwania: 55 minut
Aqua CYCLING
Aqua CYCLING
Nowoczesny trening cardio prowadzony na rowerach stacjonarnych w wodzie. Jest to trening dla każdego, niezależnie od poziomu zaawansowania, wieku i płci. Trening bardzo energetyczny, spalasz od 800 do 1200 kcal podczas jednych zajęć. Czas trwania: 45 minut
Aqua POWER
Aqua POWER
Zajęcia w basenie charakteryzujące się dużą intensywnością. Połączenie ćwiczeń krążeniowo – oddechowych z ćwiczeniami kształtującymi siłę i wytrzymałość mięśniową. W treningu wykorzystuje się różnorodne przyrządy i akcesoria.
Aqua BOXING
Aqua BOXING
Zajęcia w basenie z elementami boksu. Ćwiczenia wzmacniające górne partie mięśniowe oraz mięśnie nóg. Celem jest rozwijanie szybkości, siły, koordynacji, wytrzymałości. Tego typu trening wpływa na poprawę formy fizycznej oraz redukuje napięcie psychiczne.
AQUA FIT
AQUA FIT
Zajęcia prowadzone w wodzie, ćwiczysz w odciążeniu stawów. Dzięki nim poprawisz wytrzymałość organizmu, siłę, równowagę i koordynację ruchową. Dzięki pracy w środowisku wodnym zlikwidujesz napięcie mięśni. Czas trwania: 45 minut
AKTYWNY SENIOR
AKTYWNY SENIOR
Zajęcia na sali fitness dla seniorów, ukierunkowane na profilaktykę w utrzymaniu zdrowia, poprawę sprawności fizycznej oraz kondycji. Gwarantujemy lepsze samopoczucie już po pierwszych zajęciach
Zdrowy kręgosłup
Zdrowy kręgosłup
Zajęcia mające na celu profilaktykę zdrowego kręgosłupa, podczas których angażowane są mięśnie głębokie, wzmacnianie mięśni posturalnych, stretching przykurczonych części ciała oraz naukę przyjmowania i utrzymywania prawidłowej postawy. Pomagają uzyskać lepsze czucie własnego ciała i świadomość ducha. Ćwiczenia można wykonywać na różnym poziomie trudności, dzięki czemu każdy znajdzie coś dla siebie, a spokojna muzyka w tle pomoże się zrelaksować.
STRETCHING
STRETCHING
Podczas zajęć wykonujesz zarówno dynamiczne, jak i statyczne ćwiczenia rozciągające mięśnie, powięzi i inne partie ciała. Pozbędziesz się zmęczonej postawy ciała, nadmiernych napięć, a przy tym doskonale się odprężysz. Czas trwania: 55min

Umów się na próbny trening w studio fitness

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez PR1ME Sp. z o.o. w celach promocyjnych i marketingowych.

Top