Zajęcia na basenie

Ćwiczenia na basenie to najlepszy sposób na poprawę kondycji fizycznej, odprężenie i zapobieganie kontuzjom. Usługi rekreacyjne na Żoliborzu w Warszawie przeznaczone są dla osób pragnących zadbać o swoje zdrowie, chcących urozmaicić swoje dotychczasowe treningi lub wzmocnić ciało po przebytych kontuzjach.

Ćwiczenia na basenie na Żoliborzu w Warszawie zostały przygotowane z myślą o osobach dorosłych. Wszystkie treningi trwają 45 minut, ale różnią się intensywnością. Podstawowe ćwiczenia zostały zaplanowane jako forma relaksu, a te najbardziej intensywne mają zwiększyć wydolność organizmu.

AQUA BASIC - Relaks i rehabilitacja

Aqua basic to treningi przeznaczone dla osób, które nie miały dotychczas styczności ze sportem. Niska intensywność pozwala łagodnie i bezpiecznie przyzwyczaić ciało do intensywniejszego wysiłku. To również najlepszy sposób na odprężenie po ciężkim dniu w pracy. Regularne sesje aqua basic polecane są także osobom starszym, które mimo upływających lat chcą zachować sprawność.

Czas trwania: 45 min

AQUA FITNESS

Tego rodzaju ćwiczenia na basenie na Żoliborzu w Warszawie przeznaczone są dla osób poszukujących małych wyzwań i zabawy. Trening wykonywany jest przy muzyce i nastawiony jest na wsparcie koordynacji, równowagi i mięśni stabilizacyjnych.



Czas trwania: 45 minut

AQUA SHAPE - siła i wytrzymałość

Aqua Shape to ćwiczenia na basenie nastawione na poprawę wytrzymałości, siły i równowagi. Są to sesje wymagające, które polecane są dla osób mających wcześniej styczność z różnego rodzaju sportami. Wykorzystywane tu akcesoria, takie jak deski, ciężarki czy makarony pozwalają nie tylko urozmaicić, ale również utrudnić wiele ćwiczeń, tak aby cały trening stał się jeszcze bardziej wymagający.


Czas trwania: 45 min

AQUA INTERWAŁ - trening dla najwytrwalszych

Interwałowe ćwiczenia na basenie na Żoliborzu w Warszawie przeznaczone są dla osób z bardzo dobrą wydolnością. Stanowią idealne uzupełnienie treningu wytrzymałościowego. Angażują wszystkie partie mięśniowe oraz zmuszają organizm do naprzemiennej pracy aerobowej i anaerobowej. Pozwalają osiągnąć niesamowite postępy niezależnie od obecnego poziomu wytrenowania.

Czas trwania: 45 minut