Zajęcia w sali fitness

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zajęcia mające na celu profilaktykę zdrowego kręgosłupa, podczas których angażowane są mięśnie głębokie, wzmacnianie mięśni posturalnych, stretching przykurczonych części ciała oraz naukę przyjmowania i utrzymywania prawidłowej postawy. Pomagają uzyskać lepsze czucie własnego ciała i świadomość ducha. Ćwiczenia można wykonywać na różnym poziomie trudności, dzięki czemu każdy znajdzie coś dla siebie, a spokojna muzyka w tle pomoże się zrelaksować.

Czas trwania: 55 min

JOGA

Zajęcia łączące elementy ćwiczeń mięśni, stretchingu, ćwiczeń oddechowych i relaksu, dążące do osiągnięcia harmonii. Jest wszechstronną i precyzyjnie opracowaną metodą treningu pozwalającą uzyskać lepszy wgląd w siebie dzięki uprawianiu ćwiczeń fizycznych – asan. Umożliwia praktykę każdemu prowadząc do wewnętrznej i zewnętrznej harmonii. Zajęcia pozwalają również na wyciszenie i relax.

Czas trwania: 55 min

JOGA VINYASA FLOW

To dynamiczna forma jogi, w której ruch jest połączony z oddechem, a jedna pozycja płynnie przechodzi w kolejną. Vinyasa ma na celu wzmocnienie i uelastycznienie ciała. Korzystnie wpływa także na układ trawienny, rozgrzewa i pomaga w usuwaniu toksyn z organizmu. Na poziomie psychicznym daje wewnętrzną równowagę, lekkość i energię. Zajęcia są kierowane do osób, które chcą wzmocnić i uelastycznić mięśnie oraz zadbać o balans mentalny.

Czas trwania: 55 min

PILATES

Zajęcia wzmacniające mięśnie całego ciała, w szczególności mięśnie głębokie brzucha, grzbietu i miednicy. Ćwiczenia wykonywane są przy spokojnej muzyce, w rytmie własnego oddechu. Pilates wyrabia nawyk utrzymania prawidłowej sylwetki oraz podnosi próg czucia własnego ciała. Dzięki ćwiczeniom wzrasta świadomość ruchu i koordynacja. Świetne uzupełnienie każdego treningu. Ponieważ zajęcia w niewielkim stopniu obciążają stawy, pilates jest bardzo bezpieczną formą, proponowaną wszystkim, także dla osób po kontuzjach.

Czas trwania: 55 min

STRETCHING

Dynamiczne, jak i statyczne ćwiczenia rozciągające mięśnie, powięzi i inne partie ciała. Umożliwiają pozbycie się zmęczonej postawy ciała, nadmiernych napięć, a przy tym doskonale odprężają. Na zajęciach powiększa się zakres ruchu, zmniejsza napięcie mięśniowe, poprawia się koordynacja ruchów, zwiększa się elastyczność mięśni, zapobiegając uszkodzeniom włókien mięśniowych. Ciało, odzyskuje sprężystość a sylwetka staje się smuklejsza.

Czas trwania: 55 min

CORE & TONE

Zajęcia ukierunkowane na wzmocnienie i ujędrnienie dolnych partii ciała, ud, pośladków. Część główną poprzedza intensywna rozgrzewka i aktywacja mięśni pośladkowych. Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

Czas trwania: 55 min

BodyART

Wyjątkowy trening z holistycznego nurtu Body&Mind, który w sposób całościowy dba o zdrowie człowieka. Jest fuzją różnych technik – są tu elementy jogi, tai chi, qigong, tańca, ćwiczeń terapeutycznych i fitness w połączeniu ze świadomym oddechem i relaksacją. BodyART na poziomie fizycznym poprawia elastyczność, siłę, wytrzymałość mięśniową, zwiększa koordynację ruchową. Na poziomie mentalnym integruje ciało z umysłem, poprawia koncentrację, pomaga w redukowaniu szkodliwego stresu i podnosi poziom życiowej energii.

Czas trwania: 55 min

Fit BODY

Forma zajęć łącząca ćwiczenia aerobowe (na spalanie tkanki tłuszczowej) oraz wzmacniające (na wysmuklenie sylwetki). Sekwencje ćwiczeń aktywują wszystkie partie ciała.

Czas trwania: 45 min

Chcesz się umówić na zajęcia? Pozostaw kontakt i oddzwonimy

zapisz się na zajęcia